Prowadzenie ksiąg rachunkowych obejmuje:
- opracowanie i wdrożenie zasad polityki rachunkowości oraz zakładowego planu kont;
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej firmy, tzn. ewidencjonowanie w Księdze poszczególnych zdarzeń gospodarczych;
- badanie poprawności dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ocena dokumentów księgowych w świetle prawa podatkowego;
- prowadzenie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji i przekazywanie ich do US;
- prowadzenie ewidencji dla celów podatkowych i ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych GUS;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych;
- sporządzanie sprawozdania finansowego (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa oraz inne);
- sporządzenie zeznania rocznego (PIT, CIT);
- inne usługi związane z obsługą księgowo-rachunkową.
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów Ryczałt ewidencjonowany Kadry i Płace Inne